عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 2367
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 
پخش کننده ویدیو در حال بارگیری است.

این یک پنجره معین است.

No video has been loaded

Error Code: PLAYER_ERR_NO_SRC
Session ID: 2020-06-16:d22f2dc621968d8a332a9580 Player Element ID: vjs_video_3
 
 

تلفن های هوشمند راهی پیدا کرده اند تا بتواند آن را به هر جنبه ای از زندگی ما ، از جمله دنیای بازی ، تبدیل کند. توانایی استفاده از تلفن هوشمند خود به عنوان کنترل کننده یک نعمت است زیرا این امکان را به ما می دهد تا بازی های خود را در هر کجا که بخواهیم ببریم. اگرچه استفاده از یک کنترلر معمولی با آن راحت تر است ، اما بارگیری برنامه Xbox به دستگاه هوشمند شما و اتصال آن به Xbox شما دنیایی از امکان بازی را باز می کند.

برای استفاده از آن به عنوان کنترلر ، دستگاه هوشمند شما باید به روز باشد و به فروشگاه برنامه شما متصل شود. تا زمانی که این دو مورد اتفاق افتاده است ، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا تلفن هوشمند خود را به راحتی به کنسول خود وصل کنید.

خواندن بیشتر

نحوه اتصال تلفن خود به Xbox One

مرحله 1: برنامه Xbox را بارگیری کنید

xbox-app-screen-2

قبل از بارگیری برنامه Xbox برای iOS یا Android ، می خواهید تلفن هوشمند یا تبلت خود را به آخرین نسخه سیستم عامل آن (OS) به روز کنید. کاربران iOS برای اجرای برنامه به نسخه 10.3 یا بالاتر نیاز دارند. مایکروسافت توصیه می کند که کاربران Android نسخه 4.4 یا بالاتر دارند. پس از به روزرسانی ، به فروشگاه اپلیکیشن اپل یا Google Play Store بروید و "Xbox" را در قسمت جستجو وارد کنید تا برنامه را پیدا کنید.

برای شروع بارگیری برنامه روی تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود ، روی دکمه Install ضربه بزنید و پس از  نصب  آن را راه اندازی کنید. سپس ، در صورت درخواست ، وارد حساب Xbox خود شوید.

iOS اندروید

مرحله 2: به شبکه خود وصل شوید

xbox-app-screen-3

برای همگام سازی Xbox One و تلفن خود ، هر دو دستگاه باید آنلاین باشند. برای بررسی شبکه خود در Xbox One ، به تنظیماتشبکه  >  تنظیمات شبکه بروید .

در تلفن هوشمند خود ، به تنظیمات یا تنظیمات برگزیده سیستم دستگاه خود ، به فهرست شبکه / Wi-Fi بروید. اگر Xbox One وصل نشده است ،  راه اندازی شبکه بی سیم را انتخاب کنید ، شبکه مورد نظر خود را انتخاب کنید و در صورت درخواست رمز عبور مربوطه را وارد کنید. برای اتصال هر دو دستگاه باید در محدوده شبکه شما باشد.

برخی از ویژگی ها ، مانند استفاده از تلفن خود به عنوان کنترل از راه دور برای Xbox One ، هم به ایکس باکس وان و هم تلفن شما نیاز دارند که در همان شبکه Wi-Fi وصل شوند. سایرین ، مانند بررسی دستاوردها و فید فعالیت شما ، تا زمانی که هر دو دستگاه در یک اتصال اینترنتی باشند ، کار می کنند.

مرحله 3: تلفن هوشمند خود را با کنسول خود همگام کنید

xbox-app-screen-1

در حین استفاده از برنامه Xbox ، روی سه نوار افقی در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید تا منوی اصلی ظاهر شود. از اینجا ، می توانید به اکثر ویژگی ها دسترسی پیدا کنید ، اما در حال حاضر ، فقط روی کنسول ضربه بزنید  . بعد از ثانیه ، گزینه  Connect to Your Xbox One  باید در نزدیکی بالای صفحه ظاهر شود.

با ضربه زدن روی آن باید لیستی از کنسول های Xbox موجود که می توانید به آنها متصل شوید ، جمع کند. با فرض اینکه مال شما تنها در لیست باشد ، روی نماد - برچسب Xbox-SystemOS ضربه بزنید ، مگر اینکه تغییر نام دهید - و سپس روی روشن کردن ضربه بزنید  .

وولا! تلفن های هوشمند و Xbox شما اکنون از روحانی هستند. اکنون باید بتوانید از تلفن هوشمند خود به عنوان کنترلر و صفحه کلید استفاده کنید ، اگرچه این عملکرد محدود به سیستم عامل Xbox است. در حال حاضر هیچ ادغام صفحه نمایش دیگری در بازی وجود ندارد.

مرحله 4: از برنامه استفاده کنید

xbox-app-screen-4

اتصال آسان است ، اما یادگیری نحوه استفاده از برنامه Xbox کمی زمان و درک لازم دارد. باز هم ، ضربه زدن به سه میله افقی در گوشه سمت چپ بالای برنامه باعث ایجاد منو خواهد شد. این به شما امکان می دهد مشخصات ، دستاوردها ، کلیپ های ضبط شده و تصاویر را مشاهده کنید ، همچنین می توانید از جمله موارد دیگر به فروشگاه Xbox دسترسی داشته باشید. با ضربه زدن روی نماد نماد شما ، لیست دوستان شما جمع می شود ، در حالی که نمادهای کنار آن پیامها و اعلان ها را کنترل می کنند. یک نماد جدید که توسط سه آواتار ارائه شده است ، حتی به شما امکان می دهد تا در حین حرکت ، گپ مهمانی را شروع کنید.

مرحله 5: Xbox One خود را با برنامه کنترل کنید

ما کاملاً مطمئن نیستیم که چرا می خواهید به جای کنترلر ، Xbox One را با تلفن خود کنترل کنید ، اما برنامه Xbox این امکان را فراهم می آورد. پس از اتصال Xbox One به تلفن خود ، نمادی از راه دور کوچک را در گوشه سمت راست پایین صفحه برنامه مشاهده خواهید کرد. آن را انتخاب کنید ، و به یک صفحه عمدتا سیاه منتقل می شوید که دارای هر چهار دکمه صورت است ، همچنین دکمه خانه ، دکمه نمایش و دکمه منو.

شما هم اکنون می توانید با کشیدن انگشت خود در سراسر صفحه نمایش برای انتخاب یک کاشی، سپس با فشار دادن کنترل خود ایکس باکس یک در مرکز صفحه نمایش آن را تایید. آیا تا به حال از آن استفاده خواهید کرد؟ احتمالاً نه ، اما گزینه ای است!

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: موضوعات مرتبط: XBOX One , ,
:: برچسب‌ها: نحوه اتصال تلفن خود به Xbox One ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com